Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj žen generací X a Y k vybrané značce

Show full item record

No preview available
Title: Postoj žen generací X a Y k vybrané značce
Author: Drábková, Daniela
Advisor: Weberová, Dagmar
Abstract: Diplomová práce se zabývá zjištěním postojů ke konkrétní značce a je zaměřena na postoje žen patřících do generace X a Y. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů jako je význam brandingu v současnosti, spotřebitelské chování či charakteristiky generace X a Y. V kapitole soustředící se na branding je zahrnuto i vysvětlení postojů. Závěr teoretické části definuje hlavní cíl, výzkumné otázky a výzkumné metody této diplomové práce. V praktické části je představena zvolená značka, včetně analýz největších konkurentů. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření a provedení polostrukturovaných rozhovorů. Tyto metody zkoumají, jaké postoje mají ženy generace X a Y k vybrané značce. Na základě získaných dat je v projektové části vypracován návrh komunikační kampaně na zvýšení povědomí o značce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47090
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59298


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
drábková_2021_dp.pdf 3.060Mb PDF View/Open None
drábková_2021_op.doc 158Kb Unknown View/Open None
drábková_2021_vp.pdf 168.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account