Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jelínková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:51Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47102
dc.description.abstract Teoretická část práce se zabývá problematikou self promotion veřejnoprávní televize v době nových médií a trendu odložené sledovanosti, formou a způsobem oslovování cílové skupiny, budováním a udržováním brandu České televize, komunikační strategií, která je Českou televizí dlouhodobě využívána, zjišťuje prostředky, které jsou využívány k získání nových diváků. V praktické části diplomové práce je pak následně teorie ukázána na příkladu z praxe, je zde zanalyzovaná komunikační a propagační strategie seriálu České televize MOST!. Případová studie se zabývá způsobem celkového vedení self promotion, komunikačními kanály, prostřednictvím kterých byly oslovovány jednotlivé cílové skupiny, a způsobem vyhodnocování úspěšnosti propagační strategie.
dc.format 140 s (207 056 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject self promotion cs
dc.subject sebepropagace cs
dc.subject televizní upoutávka cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Česká televize cs
dc.subject self promotion en
dc.subject television trailer en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Czech Television en
dc.title Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
dc.title.alternative Analysis of the Creation of the Self-promotion Czech Television´s Series MOST!
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The theoretical part of paper is focused on the problems of self promotion of the public service television in the age of new media and the trend of postponed audience rating in a form and ways of aproaching the target group building and maintaining the brand of ČT, by communication strategy which has been used by ČT for quite some while to gain new audience memebers. In the practical part of paper is the already mentioned theory shown on an actual example, where the promotianal strategy for the TV show MOST! will be anylyzed. Case study will deal with the way of self promotion as a whole and communication canals. The same communication canals which were used to adress specific target groups.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59312
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
jelínková_2021_dp.pdf 719.7Kb PDF View/Open None
jelínková_2021_op.pdf 440.9Kb PDF View/Open None
jelínková_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account