Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

DSpace Repository

Language: English čeština 

Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram

Show full item record

No preview available
Title: Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Author: Klimková, Aneta
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se zabývá Influencer marketingem a placenou spoluprací na sociální síti Instagram. Cílem práce bylo zjistit, jak čeští influenceři působící na Instagramu přistupují k povinnostem plynoucím z placené spolupráce na Instagramu a jak ke spolupracím přistupují firmy, které s influencery spolupracují. Dalším cílem bylo zjistit, jak vnímají placenou spolupráci influencerů a její označování uživatelé Instagramu. Teoretická východiska práce a výsledky výzkumu vedly k navržení doporučení pro influencery a firmy, které s influencery spolupracují. Dalším výstupem je návrh osvětového semináře pro influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47104
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59314


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
klimková_2021_dp.pdf 2.409Mb PDF View/Open None
klimková_2021_op.pdf 390.0Kb PDF View/Open None
klimková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account