Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

DSpace Repository

Language: English čeština 

Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví

Show full item record

No preview available
Title: Esport jako nový marketingový nástroj pro sportovní odvětví
Author: Kurka, Tomáš
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce se zaobírá oblastí esportu a jeho možným využitím jako nového marketingového nástroje pro sportovní odvětví. Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z oblasti marketingu, komunikace, nových trendů, esportu, metodiky a výzkumu. Praktická část analyzuje českou esportovou scénu ve spojitosti se sportovním odvětvím. V rámci praktické části jsou zkoumána prvotní data z tohoto segmentu, která byla získaná pomocí dotazníkového šetření. Z výsledků analýzy a získaných dat je následně navržena podoba eventu v projektové části.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47115
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59330


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kurka_2021_dp.pdf 2.954Mb PDF View/Open None
kurka_2021_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
kurka_2021_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account