Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie fiktvní firmy v oblasti služeb
Author: Lubojatzká, Anna
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce se zabývá stanovením marketingového a komunikačního plánu fiktivní firmy v oblasti služeb. Jedná se o fiktivní mobilní aplikaci, která byla pouze předmětem této diplomové práce. První část této diplomové práce má za cíl vytvořit teoretický přehled v oblasti marketingu služeb a jeho specifika a také představit marketingový mix. Praktická část obsahuje vyhodnocení primárního šetření, zhodnocení situace trhu pomocí marketingových analýz makroprostředí, mezo-prostředí i mikroprostředí a stanovení příležitostí. Na základě výstupů z praktické části byla pak v projektové části navržena marketingová komunikace podniku, které předcházela profilace cílových skupin a určení marketingových person, stanovení základního finančního plánu a zpracování strate-gických dokumentů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47116
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59331


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
lubojatzká_2021_dp.pdf 2.673Mb PDF View/Open None
lubojatzká_2021_op.pdf 877.5Kb PDF View/Open None
lubojatzká_2021_vp.doc 157.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account