Využití rapu v audiovizuální reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití rapu v audiovizuální reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Opustil, Martin
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47123
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o rapové složce v reklamních spotech. Cílem práce je třídit a zpracovávat důležité aspekty dané problematiky. Budou analyzovány způsoby využití rapu a také reakce ze stran cílové skupiny. Rap v dnešní době představuje jistý trend, proto je více než jasné a přirozené, že se tento jev musel využít také v marketingovém prostředí. Práce přináší nové poznatky, které mohou vést ke zdokonalení v praktickém využití.
dc.format 95 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject audiovizuální reklama cs
dc.subject rap cs
dc.subject rapová hudba cs
dc.subject rapper cs
dc.subject hudba cs
dc.subject advertisements en
dc.subject audiovisual advertisements en
dc.subject rap en
dc.subject rap music en
dc.subject rapper en
dc.subject music en
dc.title Využití rapu v audiovizuální reklamě
dc.title.alternative Using Rap in Audiovisual Advertisements
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the rap component in advertisements. The work aims to classify and process important aspects of the issue. Ways of using rap, as well as reactions from the target group, will be analyzed. Rap is a trend nowadays, so it is more than clear and natural that this phenomenon had to be used in the marketing environment. The work brings new knowledge that can lead to improvement in practical use.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59339
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
opustil_2021_dp.pdf 1.595Mb PDF View/Open None
opustil_2021_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
opustil_2021_vp.doc 154Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account