Komunikační strategie cestovní agentury

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie cestovní agentury

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie cestovní agentury
Author: Šimek, Vojtěch
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Předmětem diplomové práce "Komunikační strategie cestovní agentury" je analýza a rozbor současných marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na společnost Surf Travel s.r.o. Teoretická část práce se zabývá marketingem cestovního ruchu, definuje jeho strategie a popíše obecné zásady pro komunikaci v této oblasti. Praktická část detailně rozebere strategii komunikace a jednotlivé využívané marketingové prostředky cestovní agentury Surf Travel s.r.o., která od roku 2009 přináší Čechům a Slovákům s produktem surfcamp.cz možnost "splnit si svůj vlhký sen" a naučit se surfovat. Projektová část této práce nabídne na základě zjištěných dat a poznatků doporučení k úpravám současné komunikační strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47126
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59344


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
šimek_2021_dp.zip 90.54Mb application/zip View/Open None
šimek_2021_op.doc 155.5Kb Unknown View/Open None
šimek_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account