Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie

Show full item record

No preview available
Title: Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Author: Utíkal, Adam
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Tato práce se zabývá marketingovým mixem v pohostinství v době korona virové krize. Při této krizi došlo k uzavření restauračních zařízení a veškeré fungování se omezilo na výdejní pult a rozvoz. Tématem je bezprecedentní doba, která dovedla toto konzervativnímu odvětví k nutnosti transformace a naleznutí nových, funkčních, cest. Tato práce tyto změny zkoumá a hledá odpovídající řešení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47131
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59349


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
utíkal_2021_dp.zip 237.7Mb application/zip View/Open None
utíkal_2021_op.pdf 100.5Kb PDF View/Open None
utíkal_2021_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account