Neuromarketing a spotřební chování

DSpace Repository

Language: English čeština 

Neuromarketing a spotřební chování

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Vaculčíková, Silvie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47132
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu a porovnání vědomé a nevědomé volby spotřebitelů generace X, Y a Z. Na základě výsledků praktické části je navrhnuta v poslední části práce kampaň pro zvýšení povědomí spotřebitelů generace Z o výrobku Popradské kávy v České a Slovenské republice.
dc.format 104 s. (132 041)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Neuromarketing cs
dc.subject spotřební chování cs
dc.subject emoce cs
dc.subject Jacobs cs
dc.subject Nescafé cs
dc.subject Popradská kava cs
dc.subject Neuromarketing en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject emotion en
dc.subject Jacobs en
dc.subject Nescafe en
dc.subject Popradska kava en
dc.title Neuromarketing a spotřební chování
dc.title.alternative Neuromarketing and Consumer Behavior
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The master's thesis aims to approach biometric and neuromarketing research methods in order to influence the consumer's behavior of consumers generations X, Y, and Z. The theoretical part defines neuromarketing, biometric and neuromarketing research methods, consumer behavior, emotions, and consumer decision-making process. The practical part of the thesis is devoted to an experiment to influence the choice of a coffee product and to compare the conscious and unconscious choice of a coffee product of the generations X, Y, and Z. Based on the results of the practical part, a campaign is proposed in the last part of the thesis, in order to increase the awareness of the product of Popradska kava in the Czech and Slovak Republics between the consumers of generation Z.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59350
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčíková_2021_dp.pdf 4.386Mb PDF View/Open None
vaculčíková_2021_op.doc 163.5Kb Unknown View/Open None
vaculčíková_2021_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account