Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Zábranská, Hana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:52Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47135
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá specifiky nákupního chování spotřebitelů udržitelné módy v České republice. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část poskytuje základní východiska k pochopení tématu a vymezuje důležité pojmy týkající se marketingové komunikace, spotřebitelského chování a udržitelné módy. Praktická část představuje vyhodnocení marketingového výzkumu, který byl proveden formou osobních rozhovorů a následně interpretován a vyhodnocen včetně odpovědí na výzkumné otázky. Projektová část práce následně navrhuje edukační platformu pro spotřebitele udržitelné módy v České republice, řešící problémy vyplývající z výzkumu.
dc.format 114 s. (184 901 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Spotřebitelské chování cs
dc.subject udržitelná móda cs
dc.subject pomalá móda cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject platforma cs
dc.subject edukace cs
dc.subject Consumer Behaviour en
dc.subject Sustainable Fashion en
dc.subject Slow Fashion en
dc.subject Sustainability en
dc.subject Generation Y en
dc.subject Platform en
dc.subject Education en
dc.title Specifika nákupního chování spotřebitelů v oblasti udržitelné módy
dc.title.alternative Characteristics of Consumer Buying Behavior in the Field of Sustainable Fashion
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The main purpose of this master thesis is to expand the knowledge of consumer behaviour about the sustainable fashion market in the Czech Republic. The theoretical part provides a wider perspective on consumer behaviour with respect to clothing and textile products with sustainable and ethical characteristics. It also describes the relationship between marketing communications and sustainable fashion market. The practical part presents the evaluation of the marketing research, which was conducted in form of personal interviews. The research findings allow better understanding of the specifics determining consumer behaviour regarding sustainable fashion and help answering the research questions. These results impart additional evidence highlighting the low awareness regarding sustainability among Czech consumers. In the project part, an educational platform proposal is presented focusing on sustainable fashion. The platform is designed based on the research conclusions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59353
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zábranská_2021_dp.pdf 5.260Mb PDF View/Open None
zábranská_2021_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
zábranská_2021_vp.pdf 142.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account