Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea

DSpace Repository

Language: English čeština 

Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gartnerová, Eva
dc.contributor.author Gregorovičová, Vendula
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47147
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea analyzuje online výstavy galerií a muzeí a sleduje, jak lze prostřednictvím nástrojů digitální komunikace ovlivňovat kulturní turismus těchto kulturních institucí. Teoretická část definuje pojmy kultury, kulturních institucí, kulturního turismu a art marketingu. Součástí teoretické práce je metodika práce, ve které jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část představuje tři vybrané instituce a jejich digitální komunikaci včetně online výstav, které jsou rozebírány ve výzkumu. V projektové části je představen doporučující manuál digitální komunikace pro galerie muzea, sestavený na základě výsledků výzkumu.
dc.format 101 s. (144 512 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kulturní turismus cs
dc.subject online výstavy cs
dc.subject kulturní instituce cs
dc.subject galerie cs
dc.subject muzea cs
dc.subject digitální komunikace cs
dc.subject cultural tourism en
dc.subject online exhibitions en
dc.subject cultural institutions en
dc.subject art museums en
dc.subject museums en
dc.subject digital communication en
dc.title Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
dc.title.alternative Digital Communication as a Tool of Cultural Tourism with a Focus on Galleries and Museums
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated This diploma thesis called Digital communication as a tool of cultural tourism with a focus on galleries and museums analyses online exhibitions of museums and galleries and monitors how the cultural tourism can be influenced through digital communication tools of these cultural institutions. The theoretical part explains the basic terms of culture, cultural institutions, cultural tourism and art marketing. This part also sets goals and the research questions. The analytical part presents three selected institutions and their digital communication, including online exhibitions, which are discussed in the research. The project part presents a recommended manual of digital communication for museum galleries, compiled on the basis of research results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59369
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
gregorovičová_2021_dp.pdf 4.831Mb PDF View/Open None
gregorovičová_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
gregorovičová_2021_vp.pdf 55.31Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account