Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice

Show full item record

No preview available
Title: Identifikace cílové skupiny a návrh komunikace společnosti Národní Pokladnice
Author: Horáčková, Petra
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Teoretická část diplomové práce se zabývá terminologií, která úzce souvisí s praktickou a projektovou částí diplomové práce. Čtenář se zde tak dozví například o přímém marketingu, o výzkumu či o numismatice. Je zde definovaná i metodologie. Na teoretickou část plynule navazuje praktická část, která se zabývá nejprve společností Národní Pokladnice. Rozebírá její způsob podnikání a komunikace. Značná pozornost je v této kapitole věnována také výzkumu. Na praktickou část následně navazuje projektová část, která se následně obrací již k jednotlivým segmentům, ty blíže analyzuje, hodnotí je a v závěru navrhuje efektivní komunikaci s nimi. Závěr je věnován souhrnným návrhům na zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47149
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59371


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
horáčková_2021_dp.pdf 4.096Mb PDF View/Open None
horáčková_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
horáčková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account