Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál

Show full item record

No preview available
Title: Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Author: Litvanová, Alžběta
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Cílem diplomové práce je navržení konkrétní marketingové strategie pro zvýšení sledovanosti začínajícího Youtube kanálu s názvem Bety Lit., který má za cíl šíření povědomí o křesťanství. Teoretická část se zabývá studiem literatury a shrnutím poznatků, které úspěšnost kanálu ovlivňují. Konkrétně je zde popsána problematika Youtube marketingu, tvorby a hodnocení kampaně a zároveň jsou zde jmenovány současné křesťanské weby a Youtube kanály na české scéně. Za pomoci kvantitativního on-line dotazníkového šetření, interní analýzy kanálu a sociálních sítí, na kterých je kanál sdílen a prostudované literatury jsou zodpovězeny výzkumné otázky. Výstupem práce je komunikační strategie kanálu, která obsahuje doporučení, o tom, jakým způsobem je na kanálu vhodné sdílet křesťanské myšlenky a doporučení, která zvýší sledovanost. Součástí strategie je plán videí na tři měsíce spolu s dalšími opatřeními týkajícími se jak obsahové, tak technické stránky videí a jejich další propagace na sociálních sítích.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47159
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59383


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
litvanová_2021_dp.zip 120.0Mb application/zip View/Open None
litvanová_2021_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
litvanová_2021_vp.doc 133.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account