Marketingová kampaň České federace potravinových bank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová kampaň České federace potravinových bank

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Author: Mráčková, Marcela
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Diplomová práce s názvem Marketingová kampaň České federace potravinových bank se věnuje v rámci sociálního marketingu přední aktivitě federace, a tou je provoz potravinových bank. V jednotlivých kapitolách teoretické části se práce zabývá na základě literární rešerše obecnými definicemi a historií, nimiž seznamuje terminologií a základními pojmy neziskového sektoru, sociálního marketingu a sociální reklamy, které se celkově vztahují k tomuto tématu. Metodou výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje sociálního marketingu a přinést ucelené informace o problematice potravinové pomoci a projektu potravinových bank v boji proti chudobě, které mohou přispět k pochopení významu této pomoci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47163
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 59389


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mráčková_2021_dp.pdf 6.239Mb PDF View/Open None
mráčková_2021_op.pdf 536.5Kb PDF View/Open None
mráčková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account