Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Author: Pilátová, Karolína
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku Corporate Social Responsibility ve vybrané společnosti. V rámci teoretické části práce je popsán koncept CSR od jeho historie po aktuální trendy, popis firemní strategie, vize a definice značky, která s konceptem CSR úzce souvisí. V praktické části je definována vybraná společnost, její historie, současný stav, charakteristika jejích CSR aktivit a brand strategie. V rámci marketingového výzkumu je zařazeno kvalitativní dotazování stakeholderů a hloubková analýza sekundárních dat podniku s cílem vytvořit koncept CSR strategie a základní nástroj pro etické řízení. V projektové části jsou reflektovány poznatky z explorace a na základě nich je pak navrženo řešení nové CSR strategie včetně návrhu její implementace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47164
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59391


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pilátová_2021_dp.pdf 5.604Mb PDF View/Open None
pilátová_2021_op.pdf 287.4Kb PDF View/Open None
pilátová_2021_vp.pdf 142.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account