Humor jako nástroj reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Humor jako nástroj reklamy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Smička, Lukáš
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47169
dc.description.abstract Předložená diplomová práce se zabývá humorem v reklamě. Jejím hlavním cílem je zjistit, jak je humor v reklamě vnímán a jak účinným je marketingovým nástrojem. Zda dokáže upoutat recipientovu pozornost a ovlivnit jeho nákupní chování. V teoretické části je definován pojem reklama, popsána historie humoru v reklamě, specifikována média a rozděleny reklamní apely. Praktická část zahrnuje průzkumné šetření, prostřednictvím kvantitativní a kvalitativní metody zkoumání, realizované formou elektronického dotazníku a obsahové analýzy. V projektové části, v návaznosti na získané poznatky, jsou vymezeny zásady či doporučení, vztahující se k užití humoru v reklamě a navržen vlastní vtipný reklamní spot.
dc.format 96 s. (123 044 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject humor cs
dc.subject reklama cs
dc.subject spot cs
dc.subject apel cs
dc.subject kreativita cs
dc.subject vtip cs
dc.subject emoce cs
dc.subject humor en
dc.subject advertising en
dc.subject spot en
dc.subject appeal en
dc.subject creativity en
dc.subject wit en
dc.subject emotions en
dc.title Humor jako nástroj reklamy
dc.title.alternative Humor as an Advertising Tool
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated The presented diploma thesis deals with the use of humor in advertising. Its main goal is to find out how humor is perceived and whether it is an effective marketing tool. It questions if it can attract people's attention and influence their shopping behavior. The theoretical part defines the concept of advertising, the use of humor in advertising, names specific media and lists various advertising appeals. The practical part includes an exploratory survey using quantitative and qualitative research methods, carried out as an electronic questionnaire and content analysis. In the project part of the thesis, the author used the acquired knowledge and defined principles and recommendations related to the use of humor in advertising. Finally, with all that, an own funny advertising spot was produced.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59396
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
smička_2021_dp.pdf 5.440Mb PDF View/Open None
smička_2021_op.doc 217.5Kb Unknown View/Open None
smička_2021_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account