Komunikační strategie kavárny Kafata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie kavárny Kafata

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie kavárny Kafata
Author: Ševčíková, Lucie
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních nástrojů, vhodných k použití ve službách. V praktické části je představena kavárna a zmapován její aktuální stav, okolní trh a vnitřní a vnější faktory. Součástí praktické části jsou také klíčové výsledky smíšeného výzkumu, který si kladl za cíl profilaci cílové skupiny a prověření, jak jsou vybrané komunikační nástroje touto cílovou skupinou využívány. Projektová část práce zahrnuje nastavení komunikační strategie se zaměřením na všechny klíčové části komunikačního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47171
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59399


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
ševčíková_2021_dp.zip 92.28Mb application/zip View/Open None
ševčíková_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
ševčíková_2021_vp.doc 142.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account