Komunikační strategie vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie vybrané společnosti
Author: Vajdáková, Martina
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Gazel, spol. s r.o., českého prodejce dřevěného nábytku. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy související s marketingovou komunikací, jejími nástroji a rozdělením a věnuje se teorii plánování komunikační strategie. V navazující praktické části je představena firma Gazel, její současná marketingová komunikace a jsou provedeny analýzy prostředí společnosti. Východiska z praktické části jsou využita k vypracování projektové části, kde je představen návrh nové marketingové komunikace. Práce bude sloužit pro potřeby společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47174
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 59402


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
vajdáková_2021_dp.pdf 5.235Mb PDF View/Open None
vajdáková_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
vajdáková_2021_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account