Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Vanke, Jiří
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:54Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47175
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na komunity na sociální síti Facebook. V teoretické části je pozornost věnována nákupnímu chování, sociálním sítím, složkám marketingové komunikace využívané na sociálních sítích a nejdůležitějším aspektům virtuálních komunit. Praktickou část tvoří analýza vybrané komunity a dotazníkové šetření. Součástí projektové části je vytvoření komunity a stanovení marketingové komunikace. V závěru projektové části nechybí doporučení pro tvorbu a řízení komunity na Facebooku.
dc.format 80 s. (109 667 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Facebook cs
dc.subject komunity cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject nákupní rozhodování cs
dc.subject content marketing cs
dc.subject Facebook en
dc.subject communities en
dc.subject social networks en
dc.subject marketing communication en
dc.subject shopping behavior en
dc.subject shopping decision making en
dc.subject content marketing en
dc.title Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje
dc.title.alternative Facebook Communities as Profit Accelerator
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-27
dc.description.abstract-translated Diploma thesis is focused on communities on the social network Facebook. The theoretical part of the thesis is focused on the shopping behaviour, social sites, parts of the marketing communication used on social sites and the main aspects of the virtual communities. Project part of the thesis is analysis of the chosen community and questionnaire inquiry. Another element in the project part is creating the community and establishing marketing communication. In the closing part of the thesis are recommendations for creating and managing the community on Facebook.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59403
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vanke_2021_dp.zip 2.368Mb application/zip View/Open None
vanke_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
vanke_2021_vp.doc 134Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account