Komunikační strategie značky Utukutu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky Utukutu

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky Utukutu
Author: Velcerová, Veronika
Advisor: Kocourek, Josef
Abstract: Diplomová práce se věnuje tématu lokálního designu zaměřeného na děti. Předmětem této práce je návrh komunikační strategie pro českou značku Utukutu, která se specializuje na výrobu hraček a pohybových pomůcek pro děti i dospělé. Cílem diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelek - matek k nákupu designových produktů pro děti. Teoretická část poskytuje oporu v tématu designu se zaměřením na design v ČR a tradici české hračky. Dále se věnuje designu jakožto komunikačnímu nástroji. Navazuje vymezení marketingové komunikace, potažmo komunikační strategie, která je pro tuto práci stěžejní. Teoretická část se dále zabývá také problematikou nákupního chování. Praktická část představuje značku Utukutu a provádí sekundární analýzu konkurence. Na základě analýzy provedených výzkumů formou dotazníků a individuálních rozhovorů je následně v projektové části navržena komunikační strategie pro značku Utukutu se zaměřením na využití nástrojů online marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47177
Date: 2021-01-29
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 59405


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
velcerová_2021_dp.pdf 3.360Mb PDF View/Open None
velcerová_2021_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
velcerová_2021_vp.doc 168Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account