Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového řízení ve společnosti BENEFIT s.r.o.
Author: Bezděková, Petra
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Předmětem diplomové práce je vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost BENEFIT s.r.o. Práci tvoří tři části - teoretická, praktická a projektová. Teoretická část se na základě studia odborné literatury zabývá teoretickými poznatky, zaměřené na marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení a marketingového plánování. V další části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe. V úvodu praktické části je představena společnost, následně je vypracována analýza PESTEL, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza s cílem zjistit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby společnosti BENEFIT s.r.o. Dále je provedena analýza současného stavu marke-tingového oddělení, která je základem pro vypracování projektu. Cílem mé diplomové prá-ce je sestavit projekt na zavedení pozice marketingového specialisty a vytvoření nových webových stránek. Všechny navržené kroky budou podrobeny časové, nákladové a riziko-vé analýze, aby byla zjištěna jeho realizovatelnost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47395
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 49121


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account