Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Blahoudková, Šárka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:07Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47463
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace ve zvolené společnosti. Jejím cílem je výběr nových nebo zlepšení stávajících komunikačních kanálů a následné zviditelnění podniku pomocí nově vytvořeného produktu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje rešerši týkající se marketingu a marketingové komunikace, která posloužila jako podklad pro následnou praktickou část. Cílem druhé části diplomové práce je analýza stávající situace marketingové komunikace vybraného podniku. Získané informace poslouží pro zlepšení stávající komunikace a vytvoření nového produktu a stanovení komunikačních kanálů, ve kterých bude společnost, popř. produkt prezentován. Navržený projekt bude podroben rizikové, časové a nákladové analýze.
dc.format 127 s. (143 659 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject projekt cs
dc.subject analysis en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing research en
dc.subject project en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Marketing Communication of Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pyroutková, Martina
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the improvement of the current state of marketing communication in a selected company. Its goal is to choose new, or improve existing, communication channels, followed by making the company visible through a newly created product. The work consists of a theoretical and a practical part. Within the theoretical part, the reader is acquainted with the research concerning marketing and marketing communication, which serves as a basis for the subsequent practical part. The aim of the second part of the diploma thesis is to analyze the current situation of marketing communication of a selected company. The information obtained will be used to improve the existing communication, create a new product and determine the communication channels in which the company or product is presented. The proposed project will be subjected to risk, time and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52206
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
blahoudková_2020_dp.pdf 7.956Mb PDF View/Open None
blahoudková_2020_op.pdf 377.2Kb PDF View/Open None
blahoudková_2020_vp.docx 24.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account