Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let
Author: Kárpátiová, Sabina
Advisor: Horáková, Monika
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vlivem internetu a digitálních technologií na spotřebitelské chování seniorů ve věku nad 65 let. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak osoby ve věku 65 let a více využívají digitální technologie a jak jsou ovlivňovány procesem digitalizace. Primární výzkum u spotřebitelů odhaluje, jaké skupiny produktů spotřebitelského koše jsou online nakupovány seniory ve věku 65 a více let. Analýzou dat dotazníkového šetření u osob 65+ byly zjištěny další dílčí aspekty marketingového a ekonomického pojetí chování spotřebitele. Komparací s výzkumem u online prodejců realizovaným napříč spotřebitelským košem bylo zjištěno, že jen prodejci se zdravotními pomůckami se specializují na tuto věkovou kategorii. Marketingový prostor pro zacílení této věkové kategorie byl zjištěn u položek bytového vybavení, zařízení domácností a dopravních služeb. Význam rozvoje digitálních technologií a online nakupování u cílové spotřebitelské kategorie osob ve věku 65 let a více se také opírá o provedenou sekundární analýzu agregovaných statistik.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47480
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 52626


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kárpátiová_2020_dp.pdf 10.52Mb PDF View/Open None
kárpátiová_2020_op.docx 22.97Kb Unknown View/Open None
kárpátiová_2020_vp.docx 23.26Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account