Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Koncepce rebrandingu obchodní značky a její zavádění ve vybrané firmě
Author: Dubovská, Patrícia
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Cílem bakalářské práce je určení pozice značky na trhu z hlediska konkurenceschopnosti, míry spokojenosti zákazníků v rámci zrealizovaného rebrandingu a následné navržení dopo-ručení. V praktické části byly použity nástroje a analýzy zaměřené na výzkumný problém, konkrétně SWOT analýza, benchmarking a dotazníkové šetření. Vykonaným výzkumem byly zjištěny nedostatky v marketingové strategii vybrané společnosti. Navržená řešení jsou zaměřeny na zvýšení efektivity marketingových aktivit prostřednictvím sociálních sítí, čímž je zároveň možné dosáhnout zvýšení spokojenosti zákazníků se zrealizovaným rebrandingem.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47483
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 52655


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
dubovská_2020_dp.pdf 2.715Mb PDF View/Open None
dubovská_2020_op.docx 23.60Kb Unknown View/Open None
dubovská_2020_vp.docx 22.59Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account