Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Koutná, Monika
dc.contributor.author Zlámalová, Zdenka
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:09Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47488
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kavárny Slávia. Teoretická část bakalářské práce zpracovává teoretické podklady z oblasti marketingové komunikace a marketingového výzkumu, které slouží jako základ pro zpracování praktické části. Praktická část analyzuje současnou marketingovou komunikaci v kavárně Slávia a dále zkoumá marketingové prostředí kavárny Slávia. Bakalářská práce také obsahuje návrhy a doporučení na zlepšení marketingové komunikace, které by mohly kavárně pomoci v oblasti marketingu.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject PEST Analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of cafe Slávia. The theoretical part describes the theoretical data of marketing communication and marketing research, which are basis for the elaborations of the practical part. The practical part analyzes the current marketing communication and examine the marketing environment of the cafe Slávia. The bachelor thesis also includes suggestions and recommendations for improvement of the marketing communication, which could help the cafe Slávia in the field of marketing.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52698
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
zlámalová_2020_dp.pdf 2.864Mb PDF View/Open None
zlámalová_2020_op.docx 22.77Kb Unknown View/Open None
zlámalová_2020_vp.docx 22.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account