Vnímání značky Curaprox generací Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání značky Curaprox generací Y

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání značky Curaprox generací Y
Author: Kučera, Dominik
Advisor: Nemeškalová, Markéta
Abstract: Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení výzkumných otázek a popis metodologie práce. Praktická část představuje značku Curaprox a popisuje její marketingovou komunikaci. Hlavním výstupem této práce je dotazníkové šetření, které zkoumá povědomí a znalost vybrané značky mezi mladými lidmi. Na základě získaných dat jsou vyvozeny závěry a do-poručení pro firmu Curaden Czech, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47533
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53249


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kučera_2020_dp.pdf 6.153Mb PDF View/Open None
kučera_2020_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
kučera_2020_vp.docx 123.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account