Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka |
| Autor: |
Snášelová, Dana
|
| Vedoucí: |
Londová, Ivana
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce, jenž se Vám dostává do rukou, vysvětluje postupy při analýze spokojenosti zákazníka. Tento průzkum je prováděn v hotelu Trecarn, společnosti WAShearings v Anglii, která disponuje mnoha hotelovými komplexy po celé Velké Británii i v zahraničí. Jako prostředek výzkumu je použit dotazník, který obsahuje celkem 22 otázek v devíti sekcích, přičemž odpovědi na některé otázky jsou provedeny pomocí škál. Cílem průzkumu je zkvalitnění poskytovaných služeb a tudíž upevnění svého postavení na trhu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4781
|
|
Datum:
|
2006-12-08 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
|
Studijní obor:
|
Marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4775
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet