Komunikace Ekocentra Čtyřlístek s veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Ekocentra Čtyřlístek s veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Adamík, Marek
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:02:26Z
dc.date.available 2010-07-16T06:02:26Z
dc.date.issued 2007-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4808
dc.description.abstract Práce se zabývá otázkou, proč komunikovat s veřejností a jaké jsou důsledky její absence. Poukazuje na rozdíly mezi ziskovým a neziskovým sektorem a nabízí čtenáři možnost poznat, že marketingové komunikace mohou být užitečným pomocníkem i pro ekologické organizace. Teoretická část pojednává o neziskovém sektoru a základních rysech ekologických organizací. Dotkne se většiny oblastí jejich zájmu a zaměří se na specifika komunikace s různými typy veřejnosti. Praktická část pak popisuje tato specifika na případu Ekocentra Čtyřlístek a vyhodnocuje efektivitu nástrojů, kterými komunikuje. cs
dc.format 55 s., 6 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1037674 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject ekocentra cs
dc.subject Ekocentrum Čtyřlístek cs
dc.subject ekologické organizace cs
dc.subject environmentální cs
dc.subject EVVO cs
dc.subject fair trade cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject média cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject public relations cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject ecology centres en
dc.subject Ekocentrum Čtyřlístek en
dc.subject ecological organizations en
dc.subject environmental en
dc.subject EVVO en
dc.subject fair trade en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject media en
dc.subject non-profit sector en
dc.subject public relations en
dc.subject education en
dc.title Komunikace Ekocentra Čtyřlístek s veřejností cs
dc.title.alternative The Marketing communications of Ekocentrum Čtyřlístek with publicity en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated This work is about communication with publicity and consequences of non-communication. It adverts to defferences between profit and non-profit sector, included piece of knowledge about marketing communications - useful helper for ecological organizations. The theory part is about non-profit sector and basic aspects of ecological organizations. There are mentioned their most important activities and specifics of communication with various kinds of publicity. The second - practical part applies this specifics for Ekocentrum Čtyřlístek and analyses his communication tools. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4792
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
adamík_2007_bp.pdf 1013.Kb PDF View/Open
adamík_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
adamík_2007_op.doc 61Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account