Reklamní kampaně fonografického průmyslu zeměřené na teenagery

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Reklamní kampaně fonografického průmyslu zeměřené na teenagery

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim cs
dc.contributor.author Šottníková, Hana cs
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:11:05Z
dc.date.available 2010-07-16T06:11:05Z
dc.date.issued 2007-05-11 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4834
dc.description.abstract celkový pohled na cílovou skupinu teenageřů, na český fonografický průmysl, hlavní propagovaní hudební žánry a jeho marketingové působení, formy komunikace a jejich nositele. V praktické části reklamní působení fonografického průmyslu, jako používá apely a jaké jsou nové směry a trendy v tomto odvětví,některé nereklamní kampaně, které jsou významnou součástí oslovování mladých lidí v naší republice. cs
dc.format 70s, obr. příloha č.5 cs
dc.format.extent 523037 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject Teenager cs
dc.subject segmentace cílové skupiny cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební vydavatelství cs
dc.subject reklama cs
dc.subject média cs
dc.subject formy propagace produktů fonografického průmyslu cs
dc.subject teenager en
dc.subject tonographic industry en
dc.subject music en
dc.subject music records en
dc.subject media en
dc.subject commercional en
dc.subject forms of communications en
dc.title Reklamní kampaně fonografického průmyslu zeměřené na teenagery cs
dc.title.alternative Advertising campaign addressed the teenagers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán cs
dc.date.accepted 2007-06-06 cs
dc.description.abstract-translated In my bachelor's essay I have tried to take up a general view on a teenagers, czech tono-graphic industry, music genres promoted to them and consequently its comercial impact, forms of communications and its bearers en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4834
dc.date.assigned 2007-01-15 cs
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
šottníková_2007_bp.pdf 510.7Kb PDF View/Open
šottníková_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
šottníková_2007_op.doc 75Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account