Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Hrošová, Olga
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48377
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit a zrealizovat projekt za účelem zlepšení marketingové komunikace v podobě proniknutí na internet (sociální sítě) pro Cukrářství a pekařství Jana Pitrová. Tato práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část zahrnuje marketingovou komunikaci, marketingový komunikační mix, a především internetový marketing a sociální sítě. Praktická část je rozdělena na analytickou a projektovou část. V analytické části je stručné představení cukrářství včetně nabídky cukrářských a pekařských výrobků, zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace, odhalení konkurence a součástí jsou další analýzy. Na základě analýz je provedena poslední projektová část, která obsahuje aktivity, jejichž cílem je zlepšení marketingové komunikace cukrářství. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 159 s. (27 855 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject online marketing en
dc.subject social network en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
dc.title.alternative The Project of an Improving Marketing Communication in the Company Confectioner´s and Bakery Jana Pitrová
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis is to create and implement a project to improve marketing communication in the form of penetration to the Internet (social networks) for Confecti-oner´s and Bakery Jana Pitrová. This thesis contains a theoretical and practical part. The theoretical part includes marketing communations, marketing communication mix, and especially internet marketing and social networks. The practical part is divided into analytical and project part. In the analytical part there is a brief introduction of the con-fectionery, including the offer of confectionery and bakery products, finding out the current state of marketing communication, revealing competition and it also includes other analyzes. Based on analyzes, the last project part is performed, which contains activities aimed at improving the marketing communication of confectionery. The project is subjec-ted to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55002
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-01


Files in this item

Files Size Format View Description
hrošová_2020_dp.pdf 8.054Mb PDF View/Open None
hrošová_2020_op.docx 32.75Kb Unknown View/Open None
hrošová_2020_vp.docx 31.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account