Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení firmy jako výhoda konkurenceschopnosti podniku KAMEX s.r.o.
Author: Hlavačková, Martina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením jako jednou z výhod a podmínek konkurenceschopnosti společnosti KAMEX s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretic-ké zpracování problematiky marketingu, marketingového řízení a konkurenceschopnosti. Ve druhé části práce, praktické části, je provedena analýza marketingového řízení ve spo-lečnosti KAMEX s.r.o., a také analýza konkurenceschopnosti společnosti. Na základě zpracovaných analýz jsou pak v závěru praktické části uvedeny návrhy doporučení vedoucí k zdokonalení marketingového řízení ve společnosti KAMEX s.r.o. Jednotlivé návrhy jsou pak podrobeny nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4838
Date: 2007-05-18
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: A 6568


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hlavačková_2007_bp.pdfBlocked 719.5Kb PDF
hlavačková_2007_vp.doc 45Kb Microsoft Word View/Open
hlavačková_2007_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account