[NEOBHÁJENO] Projekt budování obchodní značky Zina

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Projekt budování obchodní značky Zina

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Kostková, Martina
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48382
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá projektem na budování vlastní obchodní značky za účelem výroby a prodeje produktu v rodinném podniku. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část je zpracována formou literárních rešerší, které slouží jako základ praktické části. Praktická část představuje založení rodinného podniku, produkt značky Zina a analýzu prostředí. Projektová část je zaměřena na uvedení a rozvoj značky na trhu, marketingovou komunikaci a analýzu projektu.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchodní značka cs
dc.subject budování hodnoty značky cs
dc.subject produkt cs
dc.subject rodinný podnik cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject brand value building en
dc.subject product en
dc.subject family business en
dc.title [NEOBHÁJENO] Projekt budování obchodní značky Zina
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Project of Building Brand Zina
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The thesis deals with a project to build your own brand in order to produce and sell a product in a family business. The work is divided into three parts. The theoretical part is processed in the form of literary research, which serves as the basic of the practical part. The practical part present the establishment of a family business, a product of the Zina brand and an analysis of the environment. The project part is focused on the launch and development of the brand on the market, marketing communication and project analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55008
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
kostková_2020_dp.pdf 2.003Mb PDF View/Open None
kostková_2020_op.docx 24.88Kb Unknown View/Open None
kostková_2020_vp.docx 24.97Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account