Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Košanová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:47Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48383
dc.description.abstract V teoretické části bude čtenáři objasněna problematika on-line marketingu, marketingových nástrojů, především však PPC kampaní. Zároveň čtenář získá základní vhled do PPC systému Sklik, jeho nástrojů a rozdělení vyhledávací a obsahové sítě. Bude zde vysvětlen i nezbytný teoretický základ problematiky vyhodnocování PPC reklamy - přímo v rozhraní systému Sklik a také ukazatele externích nástrojů. V praktické části bude nejprve představena společnost, která se stala předlohou diplomové práce, a obor, v němž na trhu působí. Následně dojde k zmapování on-line marketingových aktivit firmy a její konkurence. Stěžejní část práce se věnuje výhradně PPC kampaním. Bude zde popsáno zhodnocení stavu reklamy před optimalizací, definování nových cílů a vyhodnocování PPC reklamy. Výsledkem diplomové práce bude návrh nových metod a optimalizačních postupů a jejich aplikace v praxi.
dc.format 103 s. (173 888 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internet cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject PPC reklama cs
dc.subject PPC systém Sklik cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject Internet en
dc.subject Internet Advertising en
dc.subject PPC Advertising en
dc.subject PPC System Sklik en
dc.subject Optimalization en
dc.title Optimalizace a metody zefektivnění výkonu PPC reklamy v systému Sklik
dc.title.alternative The Optimalization and Methods of the Performance Improvement of PPC Campaigns in the Sklik System
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated The theoretical part will explain the reader the issues of on-line marketing, marketing tools, primarily PPC campaigns. At the same time will the reader gain a basic insight into the PPC system Sklik, its tools and the division of the search and content network. It will also explain the necessary theoretical basis for PPC advertising evaluation - directly in the Sklik system interface as well as external tools indicators. The practical part will first introduce the company which became the model for the diploma thesis and the market field in which it operates. Subsequently, the company's on-line marketing activities and its competitors will be mapped. The main part of the thesis is devoted exclusively to PPC campaigns. It describes the advertising status evaluation before optimization, defining new goals and PPC advertising evaluation. The thesis will result in a proposal of new methods and optimization procedures and their application in practice.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55009
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
košanová_2020_dp.pdf 3.358Mb PDF View/Open None
košanová_2020_op.docx 24.79Kb Unknown View/Open None
košanová_2020_vp.docx 31.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account