Projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotel Amande

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotel Amande

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Černíková, Daniela
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48441
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotelu Amande. V teoretické části práce jsou zpracované poznatky z oboru marketingu, cestovního ruchu a hotelnictví. Součástí diplomové práce jsou také zpracované kapitoly zaměřující se na marketing služeb, segmentaci trhu, marketingový mix ve službách a jsou zde vysvětleny také analytické metody, které jsou v práci využity. V praktické části se práce zaměřuje primárně, na detailní analýzu Wine Wellness hotelu Amande, ekonomické analýzy a vyhodnocení dotazníkového šetření. Na základě analýz, které jsou v práci uvedeny, je vytvořeno konkrétní projektové řešení. Daný projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
dc.format 101 s. (21 179 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hotel cs
dc.subject cestovní ruchu cs
dc.subject hotelnictví cs
dc.subject pobytový balíček cs
dc.subject wellness cs
dc.subject marketing cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject hotel en
dc.subject tourism en
dc.subject hotel industry en
dc.subject hotel-based package en
dc.subject wellness en
dc.subject marketing en
dc.subject questionnaire en
dc.title Projekt vytvoření nového pobytového balíčku ve Wine Wellness hotel Amande
dc.title.alternative The Project of Creating a New Hotel Accommodation Package in Wine Wellness Hotel Amande
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a new hotel-based package in the Wine Wellness Hotel Amande. The theoretical part of the work deals with knowledge from the field of marketing, tourism and hotel industry. The diploma thesis also includes chapters focusing on service marketing, market segmentation, marketing mix in services and there are also explained analytical methods that are used in the work. In the practical part, the work focuses primarily on a detailed description of the Wine Wellness Hotel Amande, economic analysis and evaluation of the questionnaire survey. Based on the analyzes that are presented in the work, a specific project solution is created. The project is subjected to cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55089
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
černíková_2020_dp.pdf 3.426Mb PDF View/Open None
černíková_2020_op.docx 24.89Kb Unknown View/Open None
černíková_2020_vp.docx 33.08Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account