Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydra, Radomír
dc.contributor.author Chramostová, Natalie
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48451
dc.description.abstract Záměrem diplomové práce bylo zpracování návrhu projektu marketingové komunikace v mikroregionu Království. Cílem bylo zvýšit povědomí mikroregionu u návštěvníků a to za využití, co nejmenšího množství finančních prostředků. Diplomová práce byla rozdělena na 2 částí. První část, teoretická, se zabývala zpracováním literárních poznatků zabývají-cích se problematikou zejména marketingového mixu a marketingové komunikace. Druhá část analyzovala současný stav marketingové komunikace v mikroregionu Království. Na základě poznatků získaných v teoretické části, provedených analýz a dotazníkových šetřeních byl navrhnut projekt marketingové komunikace. V závěru diplomové práce byl celý projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 133 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject mikroregion cs
dc.subject veřejný sektor cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject microregion en
dc.subject public sector en
dc.title Projekt marketingové komunikace v mikroregionu Království
dc.title.alternative Project Proposal of Marketing Communication in the Micro-region Království
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2020-07-02
dc.description.abstract-translated The aim of the diploma thesis was to develop a proposal for a marketing communication project in the microregion Království. The aim was to increase the awareness of the microregion among visitors, using as little money as possible. The diploma thesis was divided into 2 parts. The first part, theoretical, dealt with the processing of literary knowledge dealing with issues of marketing mix and marketing communication. The second part analyzed the current state of marketing communication in the microregion Království. Based on the knowledge obtained in the theoretical part, performed analyzes and questionnaire surveys, a marketing communication project was proposed. At the end of the diploma thesis, the whole project was subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55100
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
chramostová_2020_dp.pdf 4.592Mb PDF View/Open None
chramostová_2020_op.docx 25.65Kb Unknown View/Open None
chramostová_2020_vp.docx 24.60Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account