Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci
Author: Nosek, Lukáš
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvoření projektu zlepšení marketingové komunikace ve vybrané příspěvkové organizaci. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část definuje marketing a jeho části, převážně marketingovou komunikaci, vícekriteriální analýzu variant a neziskový sektor. Teoretická část poslouží jako východisko pro zpracování analytické a projektové části. Analytická část se věnuje charakteristice společnosti, analýze marketingového mixu služeb, marketingové komunikace a vybraným analýzám marketingového prostředí. Závěrem analytické části je SWOT analýza, která shrne předešlé analýzy a bude podkladem pro zpracování projektu marketingové komunikace. Projekt bude obsahovat několik návrhů, které budou následně podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48464
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 55113


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nosek_2020_dp.pdf 2.495Mb PDF View/Open None
nosek_2020_op.docx 24.55Kb Unknown View/Open None
nosek_2020_vp.docx 24.65Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account