Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Vatutin, Mykhailo
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48470
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je vytvoření rozvojové strategie pro konkrétní společnost. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část popisuje teoretické metody a postupy použité v praktické části. Ve druhé části je analyzováno vnější a vnitřní prostředí společnosti. Na základě těchto analýz je vygenerována SWOT analýza a bostonská matice portfolia. Ze získaných dat je následně vytvořena strategie rozvoje společnosti s důrazem na strategii rozvoje portfolia. Strategie je rozvíjena do fáze funkčních strategií strategických obchodních jednotek.
dc.format 86 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject management cs
dc.subject strategický rozvoj cs
dc.subject repasování autodílů cs
dc.subject automobilový průmysl cs
dc.subject firemní strategie cs
dc.subject management en
dc.subject development strategy en
dc.subject refurbishment of car parts en
dc.subject automotive industry en
dc.subject company strategy en
dc.title Projekt rozvoje firmy RemanTE Group S. R. O
dc.title.alternative RemanTE Group S. R. O. Development Project
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Benyahya, Petra
dc.date.accepted 2020-09-08
dc.description.abstract-translated The subject of diploma thesis is the creation of development strategy for a particular company. The thesis consists of theoretical and practical parts. The first part describes the theoretical methods and procedures used in the practical part. In the second part is analyzed the external and internal environment of the company. On the analysis are based the SWOT analysis and the Boston portfolio matrix. From the obtained data, a business development strategy is subsequently created with an emphasis on the portfolio development strategy. The strategy is developed to the stage of functional strategies of strategic business units.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55120
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-19


Files in this item

Files Size Format View Description
vatutin_2020_dp.pdf 1.208Mb PDF View/Open None
vatutin_2020_op.docx 25.66Kb Unknown View/Open None
vatutin_2020_vp.docx 32.74Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account