Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová strategie příspěvkové organizace Dětské léčebny Křetín
Author: Koudelková, Klára
Advisor: Kubík, Josef
Abstract: Diplomová práce se zabývá vytvořením marketingové strategie Dětské léčebny Křetín, teoretická část obsahuje informace týkající se marketingu zdravotnictví, marketingového strategického plánování a poznatky o neziskových organizacích. V praktické části jsou vytvořeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí včetně analýzy současného marketingového řízení, na základě výsledků analýz je navržena marketingová strategie, která je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48474
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management ve zdravotnictví
Grade for thesis and defense: C 55125


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
koudelková_2020_dp.pdf 2.955Mb PDF View/Open None
koudelková_2020_op.docx 25.65Kb Unknown View/Open None
koudelková_2020_vp.docx 24.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account