Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané sítě očních optik

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané sítě očních optik

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Štáliková, Dominika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48479
dc.description.abstract Hlavním cílem práce je vypracování konkrétního návrhu a projektového řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku. Teoretická část práce popisuje oblast podniku služeb, konkurenceschopnosti, maloobchodní sítě a její využívání CRM systému. Praktická část práce aplikuje poznatky z teoretické části na vybraný podnik využitím PEST analýzy, SWOT analýzy, analýzy 7S či marketingového mixu a také ho porovnává s konkurencí. V závěru práce je vypracován návrh a projekt na zvýšení konkurenceschopnosti.
dc.format 100 s. (133 807 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Očná optika cs
dc.subject konkurencieschopnosť cs
dc.subject produkty a služby cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Optical shop en
dc.subject competitiveness en
dc.subject products and services en
dc.subject quality en
dc.subject marketing mix en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané sítě očních optik
dc.title.alternative The Suggestion of Increase the Competitiveness of the Selected Opticians Network
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stravová, Eliška
dc.date.accepted 2020-07-07
dc.description.abstract-translated The main goal of this work is to develop a specific proposal and project solution to increase the competitiveness of the selected company. The theoretical part of the thesis describes the area of service companies, competitiveness, retail network and its use of CRM system. The practical part of the work applies the knowledge from the theoretical part to the selected company with using PEST analysis, SWOT analysis, 7S analysis or marketing mix and also compares it with the competition. At the end of the work is developed a proposal and a project to increase competitiveness.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-discipline Health Services Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55131
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
štáliková_2020_dp.pdf 3.269Mb PDF View/Open None
štáliková_2020_op.jpg 3.413Mb JPEG image View/Open None
štáliková_2020_vp.pdf 647.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account