Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Barochová, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48480
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu, na základě kterého bude možné otevřít espresso bar v Olomouci. Na základě literární rešerše a provedených analýz je sestaven podnikatelský plán, jehož součástí je i plán marketingový a finanční. Finanční plán je zpracován na období pěti let a právě jeho varianty jsou klíčové při posuzování úspěchu či neúspěchu záměru. Následně je podnikatelský plán podroben časové a rizikové analýze.
dc.format 125 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti konkurenčních sil cs
dc.subject otevření kavárny cs
dc.subject business plan en
dc.subject marketing plan en
dc.subject financial plan en
dc.subject competition analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject Porter's five forces analysis en
dc.subject opening a café en
dc.title Podnikatelský plán na založení espresso baru v Olomouci
dc.title.alternative Business Plan for Establishing an Espresso Bar in Olomouc
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2020-07-01
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on compiling a business plan for a establishing an espresso bar in Olomouc. Based on the literature search and analyzes, the business plan is processed and it includes a marketing and financial plan. The financial plan is created for a period of five years and its variants are key in assessing the success or failure of the plan. Subsequently, the business plan is evaluated by time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55132
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
barochová_2020_dp.pdf 3.121Mb PDF View/Open None
barochová_2020_op.docx 24.68Kb Unknown View/Open None
barochová_2020_vp.docx 24.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account