Mezinárodní koprodukce s majoritní účastí českého producenta

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezinárodní koprodukce s majoritní účastí českého producenta

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mayer, Viktor
dc.contributor.author Šprenclová, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:42Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:42Z
dc.date.issued 2020-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48743
dc.description.abstract Tato práce se zabývá mezinárodní koprodukční spoluprací v rámci Evropské unie u celovečerních hraných filmů, kde má český producent majoritní podíl na výrobě. Text shrnuje hlavní části filmové infrastruktury, které pomáhají českým producentům vyrobit audiovizuální dílo v mezinárodní koprodukci. Na případech filmů Smečka a Nabarvené ptáče poukazuje na míru samovolného navázání spolupráce či systematického využívání infrastruktury k setkání koprodukčních stran.
dc.format 48 s. (90 818 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Koprodukce cs
dc.subject Filmové trhy cs
dc.subject Financování cs
dc.subject Eurimages cs
dc.subject Koprodukční spolupráce cs
dc.subject Koproducent cs
dc.subject Co-production en
dc.subject Film markets en
dc.subject Film funding en
dc.subject Eurimages en
dc.subject Coproducion cooperation en
dc.subject Co-producer en
dc.title Mezinárodní koprodukce s majoritní účastí českého producenta
dc.title.alternative 1. Theoretical part: International co-production with majority input from czech producer 2. Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 12 mins, production
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Konečný, Lubomír
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis concerns international, feature film co-productions inside the European Union where a Czech producer has the majority financial input. It summarises the main parts of the film industry infrastructure, that help Czech producers create audiovisual work within an international co-production. Using the cases of films Smečka, and Nabarvené Ptáče, it explores whether the producing sides met systematically, exploiting the infrastructure, or arbitrarily.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Produkce cs
dc.thesis.degree-discipline Film Production en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.identifier.stag 55486
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-08-12


Files in this item

Files Size Format View Description
šprenclová_2020_dp.pdf 911.7Kb PDF View/Open None
šprenclová_2020_op.pdf 500.2Kb PDF View/Open None
šprenclová_2020_vp.pdf 669.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account