Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku

Show full item record

No preview available
Title: Analýza využití sociálních sítí v marketingu vybraného podniku
Author: Peltsarszká, Patricie
Advisor: Bartók, Ottó
Abstract: Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro marketingové účely vybraného podniku, kavárny Coffee Garden. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je charakterizován tradiční a internetový marketing, také jeho nástroje, jako jsou například webové stránky. Dále také popisuje marketing a sociální sítě, především vývoj a současnost sociálních sítí a sítě, které jsou vhodné pro marketing a jsou nyní nejvíce populární. Tyto poznatky z teoretické části byly následně použity v praktické části, která je zaměřená na představení podniku, analýzu sociálních sítí, které kavárna využívá, a dotazníkové šetření, na jehož základě byla vypracována závěrečná doporučení pro zlepšení marketingové komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48902
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 55711


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
peltsarszká_2020_dp.pdf 3.370Mb PDF View/Open None
peltsarszká_2020_op.docx 22.81Kb Unknown View/Open None
peltsarszká_2020_vp.docx 22.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account