Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu

Show full item record

No preview available
Title: Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Author: Plichtová, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu faktorů ovlivňujících chování zákazníka při nakupování kynologických potřeb na internetu. Cílem práce bylo zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nakupování na internetu. Problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření a následné analýzy odpovědí. Bakalářská práce byla rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části je zpracováno téma faktorů ovlivňujících chování spotřebitele, nakupování na internetu, typologie spotřebitele a rozhodovací proces spotřebitele. Praktická část bakalářské práce obsahuje výsledky marketingového průzkumu. Dle zjištěných informací byly sestaveny návrhy a doporučení směřující ke zlepšení služeb provozovatelů internetových obchodů s kynologickými potřebami, úpravy sortimentu nabízených produktů, zlepšení reklamního působení na zákazníka a k získání většího množství zákazníků.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48904
Date: 2021-01-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 55713


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
plichtová_2021_dp.pdf 3.761Mb PDF View/Open None
plichtová_2021_op.docx 31.33Kb Unknown View/Open None
plichtová_2021_vp.docx 31.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account