Návrh nové marketingové kampaně ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh nové marketingové kampaně ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Šifferová, Monika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:50Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48910
dc.description.abstract Cieľom tejto bakalárskej práce je návrh marketingovej kampane pre firmu EXITROOMZLÍN s. r. o., ktorá prevádzkuje zážitkové únikové miestnosti v meste Zlín. Práca je rozdelená do dvoch častí. Teoretická definuje marketing z pohľadu služieb, marketingové prostredie, marketingový a komunikačný mix, riadenie vzťahu so zákazníkmi a popisuje návrh marketingovej kampane. V praktickej časti práca predstavuje vybranú firmu a jej ponuku služieb a navrhuje konkrétnu off-line kampaň, ktorá má prilákať nových zákazníkov.
dc.format 65 s. 12 094 znakov
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject exitroom cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject marketing služieb cs
dc.subject služby cs
dc.subject úniková hra cs
dc.subject campaign en
dc.subject exitroom en
dc.subject exit game en
dc.subject services en
dc.subject services marketing en
dc.title Návrh nové marketingové kampaně ve vybrané firmě
dc.title.alternative New Marketing Campaign Proposal for the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2020-07-13
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to propose a marketing campaign for the company EXITROOMZLÍN s. r. o., which operates experience escape rooms in Zlín. The thesis is divided into two parts. The theoretical defines marketing in terms of services, marketing environment, marketing and communication mix, customer relationship management and describes the proposal of a marketing campaign. In the practical part, the thesis presents a selected company and its range of services and proposes a specific off-line campaign to attract new customers.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55722
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
šifferová_2020_dp.pdf 2.697Mb PDF View/Open None
šifferová_2020_op.docx 30.54Kb Unknown View/Open None
šifferová_2020_vp.docx 36.28Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account