Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti

Show full item record

No preview available
Title: Prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti
Author: Janoutová, Magdalena
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce popisuje vliv reklamy na děti a její možné negativní dopady na dětské publikum, které je z hlediska reklamního působení zvláštní skupinou. Dokládá, že reklama jako součást marketingových komunikací má efektivní nástroje k ovlivnění dětské psychiky a formování návyků a životního stylu. Práce postihuje některé prostředky a nástroje směřující k potlačení negativního vlivu reklamy na děti, např. oblast právní regulace reklamy. Dalšími tématy jsou etická dimenze reklamy zaměřené na děti, etická samoregulace a společenská odpovědnost reklamy. V souvislosti s výrazným vlivem masových médií v postmoderní materiálně saturované společnosti a s potřebou zvyšování mediální gramotnosti populace, především dětí, je v této práci patřičný prostor věnován mediální výchově jako nové součásti koncepce vzdělávacího procesu na českých základních a středních školách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4893
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
janoutová_2007_dp.pdfBlocked 1.626Mb PDF
janoutová_2007_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word View/Open
janoutová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account