Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s.
Author: Venený, David
Advisor: Slinták, Karel
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingových aktivit fotbalového klubu FC FASTAV Zlín, a.s. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy sportovního marketingu, marketingového mixu ve sportu, rozebrány jednotlivé marketingové trendy s využitím v sociálních sítích a organizační struktura organizace. Praktická část zahrnuje představení fotbalového klubu, popis majetkové a organizační struktury, včetně rozpočtu. Vnitřní a vnější stránky klubu jsou rozebrány ve SWOT analýze, a Porter analýze 5 sil, která zkoumá konkurenční prostředí klubu. Součástí je analýza digitálního marketingu, marketingových činností a rozbor nejvýznamnějších aktivit za rok 2019. Ve finální části je zpracovaný dotazník, který může být v budoucnu využit jako marketingový nástroj. Závěrem je zhodnocen současný stav a jsou uvedeny návrhy a doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48934
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav podnikové ekonomiky
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 55770


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
venený_2020_dp.pdf 2.281Mb PDF View/Open None
venený_2020_op.docx 23.39Kb Unknown View/Open None
venený_2020_vp.docx 23.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account