Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Čmolíková, Veronika
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48971
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím reklamních systému Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance. Teoretická část je zaměřená na online marketing, sociální sítě, na jednotlivé reklamní systémy a na způsoby jejich vyhodnocení. Praktická část se věnuje hlavnímu cíli, a to analýze reklamních systému a následně návrhu jejich využití, pomocí alokací nákladů vybraných kampaní.
dc.format 61
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject Google Ads cs
dc.subject Sklik cs
dc.subject Facebook Ad cs
dc.subject PPC systémy cs
dc.subject marketing en
dc.subject online marketing en
dc.subject Google Ads en
dc.subject Sklik en
dc.subject Facebook Ad en
dc.subject PPC systems en
dc.title Využití reklamních systémů Google Ads, Sklik a Facebook Ad ve vybrané bance
dc.title.alternative The Use of Advertising Systems Google Ads, Sklik and Facebook Ad in a Selected Bank
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis deals with the use of advertising systems Google Ads, Sklik, and Facebook Ad in a selected bank. The theoretical part is focused on online marketing, social networks, individual advertising systems, and methods of their evaluation. The practical part is devoted to the main goal of the thesis, namely the analysis of advertising systems and the design of their use, by allocating the costs of selected campaigns.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55810
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
čmolíková_2020_dp.pdf 2.428Mb PDF View/Open None
čmolíková_2020_op.docx 30.53Kb Unknown View/Open None
čmolíková_2020_vp.pdf 644.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account