Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Ngoová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:52Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48974
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí pro účely HR marketingu a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje definici sociálních sítí, druhy sociálních sítí, dále definici HR marketingu a popis jednotlivých částí HR marketingu. Praktická část je zaměřena na analýzu sociálních sítí ve vybrané společnosti XY, která byla zpracována na základě interních dat. Cílem bakalářské práce bylo podat přehledné informace o sociálních sítí a HR marketingu a analyzovat stav fungování sociálních sítí na HR marketing ve vybrané společnosti a navrhnout doporučení ke zlepšení firemní značky a recruitmentu prostřednictvím sociálních sítí. Součástí bakalářské práce je dotazník a online rozhovor s personalistkou firmy.
dc.format 81 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální síť cs
dc.subject HR marketing cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject LinkedIn cs
dc.subject firemní značka cs
dc.subject e-recruitment cs
dc.subject social networks en
dc.subject HR marketing en
dc.subject Facebook en
dc.subject LinkedIn en
dc.subject employer branding en
dc.subject e-recruitment en
dc.title Analýza využití sociálních sítí v HR marketingu
dc.title.alternative The Analysis of Social Networks in HR Marketing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on social networks for HR marketing purposes. The bachelor thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part contains the definition of social networks, types of social networks, the definition of HR marketing and a description of individual parts of HR marketing. The practical part is focused on social networks in a selected company XY, which was processed on the basis of internal data. The aim of the work was to give an overview of information about social networks and HR marketing and analyze the state of social networks on HR marketing in a selected company and propose recommendations to improve corporate brand and recruitment through social networks. A part of the bachelor's thesis is a questionnaire survey and an online interview with the company's human resources manager.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55813
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2020-05-30


Files in this item

Files Size Format View Description
ngoová_2020_dp.pdf 2.423Mb PDF View/Open None
ngoová_2020_op.docx 22.88Kb Unknown View/Open None
ngoová_2020_vp.pdf 645.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account