Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Horalíková, Dana
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:39:37Z
dc.date.issued 2007-04-20
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4909
dc.description.abstract Záměrem této práce je popsat a zhodnotit nástroje používané při propagaci dvou rozhlasových stanic, jejichž vysílací formáty shodně kopírují jeden základní hudební žánr - každá však cílí na jinou posluchačskou skupinu. Přesto však na rozhlasovém trhu fungují jako přímí konkurenti. Jedná se o dvě pražská rádia: Beat a RockZone. V práci bych proto chtěla postavit proti sobě dva možné přístupy propagace a komunikace s posluchači, přičemž budu hodnotit efektivitu použitých prostředků a celkovou angažovanost stanice v propagačních aktivitách. Vzhledem k evidentním nedostatcích v propagaci rádia RockZone, pokusím se v projektové části navrhnout možné postupové změny, které by stávajícím i potenciálním posluchačům vyjasnily vnímání pozice RockZone na rozhla-sovém trhu a především jej vymezily vůči přímé konkurenci, Rádiu Beat. cs
dc.format 109 s., 6 s. příloh cs
dc.format.extent 1162834 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
dc.subject rádio cs
dc.subject rozhlasový trh cs
dc.subject vysílací formát cs
dc.subject propagace cs
dc.subject efektivní komunikace cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject image cs
dc.subject posluchači cs
dc.subject radio en
dc.subject radio broadcast market en
dc.subject radio station format en
dc.subject promotion en
dc.subject effective communications en
dc.subject competition en
dc.subject image en
dc.subject listenership en
dc.title Aplikace marketingově komunikačních postupů při propagaci rádia cs
dc.title.alternative Marketing communications in radio station promotion en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-06-05
dc.date.vskp-available 2037-04-20
dc.description.abstract-translated The main purpose of my diploma thesis is description and evaluation of the current promotional activities of prague local radio stations: "Radio Beat" and "RockZone". Both follow programming in the same music genre, nevertheless aim to different audience and just act like direct competitors. I would like to show two possible ways in promotional activities tergeted to listenership of the mentioned radio stations. Owing to self-evident lack of the promo activities of RockZone I want to draft a plan of relevant changes to differ this radio station from it's main competitor of the field. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2711
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade D
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
horalíková_2007_dp.pdfBlocked 1.108Mb PDF View/Open
horalíková_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
horalíková_2007_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account