Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
Author: Čambala, Lukáš
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Diplomová práce se bude zabývat persuasivními praktikami, které jsou firmami v marketingovém řízení využívány. Zaměří se na charakteristiku jednotlivých praktik, možnosti jejich využití, úspěšnost a další autorem vybrané faktory. V rámci teoretické části práce bude popsána oblast přesvědčování nejen z pohledu marketingu, ale i psychologie. V praktické části budou vybrány konkrétní kampaňe vybraných společností, které budou následně analyzovány. V projektové části bude formulován projekt, který ctí informace, které se autor dozvěděl v teoretické a praktické části práce tak, aby se dal považovat za efektivní. Cílem práce bude upozornit na to, do jaké míry jsou tyto praktiky společnostmi využívány a zda s nimi "slaví úspěch" či nikoli. Výzkum bude prováděn mimo jiné také na respondentech, kteří by měli být cílovou skupinou vybraných kampaní - v tomto případě bude zvolen výzkum smíšený.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49217
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56397


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čambala_2020_dp.pdf 3.893Mb PDF View/Open None
čambala_2020_op.doc 141.5Kb Unknown View/Open None
čambala_2020_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account